Sömn,sömn-

Nu är det andra natten i rad som Liam sover utan att vakna, jag la mig strax innan 23 igår och vaknade av en snackig kille runt 6.3o imorse. Hur skönt är det inte det? Har sovit som en prinsessa iallafall och känner mig mer än utvilad.. tänk vad en natts sömn kan göra.  Nu har vi iallafall ätit och myst en massa, lilleman ligger i soffan och studerar våra tavlor, tror dock han kommer somna inom kort - ögonen faller ihop med jämna mellanrum ser jag.

Igår åkte jag och Liam till Milo, kilade bort till parken för att sola och fika lite.. så underbart väder det var, otroligt varmt och en massa sol. Färg fick man iallafall, brände mig en aning upptäckte jag igår och det kändes lite, men idag är det bra och brännan har lagt sig till en fin färg. Jättetrevligt var det , som vanligt =)

Valborgsmässoafton är det idag, Kent slutar vid 12-tiden och är sedan ledig tills på måndag, det gillar vi. Vi får se vad vi hittar på , vi har inte riktigt bestämt något än, bara spekulerat lite. Hoppas dock på fint väder, det gör så mycket och det är så härligt att kunna vara ute.. nu ska jag läsa lite bloggar innan jag gör mig iordning. Ska ut med Liam och Tasha lite senare på förmiddagen tänkte jag, långpromenad och en sväng till hundrastplatsen som ligger en bit bort härifrån - den är mycket bättre än den som ligger här vid oss. Den är så jäkla tråkig, mest grus och skit.. den vi ska till ligger precis vid en skogsdunge, med träd och lite annat som uppskattas mer. Så nu vet ni det  ^^

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0