Påsk.

Påskafton var det visst idag, så ja -  Glad Påsk alla ni som läser! Här sitter jag, ensam vaken denna lördagsmorgon - Liam vaknade runt 7.3o och var hungrig så det ordnade vi snabbt. Därefter blev det lite gos och skratt, varav han blev helt slut och somnade om för en liten stund sedan - sover nu gott i sin säng den lilla krabaten. Kent sover också fortfarande, igår fick jag sovmorgon då han tog Liam på morgonen ( jag sov till 9, tjohoo! ) så idag är det hans tur att sova. Så härligt och veta att vi har denna dagen + två dagar till ledigt tillsammans, det är man inte bortskämd med direkt - mysigt för lilleman & pappa i synnerhet. Mina fina..

Jag har haft total bloggtorka, har inte suttit här alltför mycket, det är väl egentligen den enda förklaringen? Men dagarna dem går undan trots det. I torsdags träffade jag och Liam som tidigare skrivet Petra, tog en fika i stan och pratade en massa - supertrevligt! Igår var det underbart väder, så vi traskade ut med lilleman på promenad, käkade mjukglass och sen inom affären och handlade lite, traskade sedan hem och älskling lagade soppa till oss - svingott! På kvällen mös vi med film och lite gott..  =)

Idag / ikväll ska jag umgås med Petra, Liam ska vara hemma med sin pappa.. det blir premiär för mig att vara borta från lilleman i mer än en kort stund. Men det ska bli jättekul,verkligen.. man behöver komma iväg och bara "vara" också, plus att det är skoj för far och son att vara ensamma tillsammans dem också. Nu under dagen får vi se vad som händer, men just nu ska jag iallafall ta en kopp kaffe och läsa bloggar  ;)  tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja usch, jag förstår varför du inte gillade att gå över tiden, fast man inte gått över så mkt än, så är det en pina.. Men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge... hihi.. :D

2009-04-11 @ 09:56:20
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: Eva

Glad påsk ^^

2009-04-11 @ 11:06:39
URL: http://underbaravitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0