Oj, fel!

Svar till Katarina :

 Joo, han är 7 veckor, det stämmer - jag som skrev fel, haha.. tack för påpekan =) Du har inte missat en hel vecka, han är född den 8 Mars som sagt, 2 dagar innan Meja.. så fel det kan bli. Ooops... ^^ Får hålla koll nästa gång tror jag..

 Dagen har varit suverän, vi har varit ute en del i det fina vädret och även besökt BVC, lilleman är 59,5 cm lång och väger nästan 5 kg - BVC-tanten blev så imponerad över hur stark i nacken han är och hans strålande humör. Han skrattade igenom praktiskt taget hela besöket och "pratade" en massa.. vår lilla tulle. Nu ska jag återgå till min älskling i soffan,skulle bara späna lite snabbt här.. hej så länge allesammans och hoppas ni har det bra!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack! Håret blev bra.. Hehe.. Gud va han växer er lille.. =) Hihi.. Så himla duktig!!

2009-04-28 @ 09:26:49
URL: http://pazur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0