Ny vecka..

..nya tag, heter det väl? Hoppas ni alla har haft en bra helg, det har då vi haft - underbart väder har det ju varit! I lördags var tanken att vi skulle sticka tll stranden ( läs hundbadet ) med Tasha, men vi skippade det - mycket för att det blåste lite på dagen och det innebär oftast att det blåse ännu mer vid vattnet. Sen är där alltid så förbannat mycket folk och inte vidare mysigt om man vill parkera sig med picknic någonstans.. var lite sugna på att åka till Falsterbo som vi brukar göra, men det får bli en annan helg.Men vädret blev kanon, strålande sol och jättevarmt. Så i vilket fall så gav vi oss ut med Liam, Tasha och fika.. var ute och gick någon timme och sedan parkerade vi oss på en gräsplätt precis intill skogen. Där solade vi och njöt för fullt, satt där i drygt 3 timmar innan vi traskade hem igen, då var det redan kväll mer eller mindre..lilleman åt och sen somnade han gott, så jag och Kent mös med film och tacos. Tasha blev 4 år denna lördag, så det blev lite extra mys för henne med lite gott osv.. igår begav vi oss ut igen, traskade runt i solen och köpte glass.. fan vad jag älskar detta väder! En jättemysig helg har vi iallafall haft, med sol och värme.

Idag ska jag med Liam till BVC, han ska vägas och mätas - alltid lika spännande. 12.3o ska vi vara där, så det är allt annat än bråttom.. han vilar lite för tillfället. Igår köpte jag en våg, så nu jäklar ska det hållas koll på vikten.. fett ska brännas mina vänner. Haha, nåja.. lite gravidkilon som ska väck minsann, skönt ska det bli! Blir en långpromenad efter BVC-besöket i eftemiddag...och det var väl allt jag hade att säga för tillfället. Lilleman blev 8 veckor igår, och fortfarande förundras jag över hur snabbt tiden går.. ofattbart. Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: milo

Låter som ni haft en underbar helg :)

Ja vädret har som du sa varit kanon , helt underbart och vi hoppas det håller i sig ;) ..



Oj 8v redan ?? nää nu får han sluta åldras xD . Fan va fort tiden går ;P ...



Hoppas ni får en bra dag och att det går bra på bvc !

2009-04-27 @ 10:06:47
URL: http://http://piixxie.blogg.se
Postat av: Katarina

Förlåt men är han inte 7 veckor? Meja blir det imorgon och han är väl född två dagar före henne (10 mars)? Blev lite fundersam och undrade om jag hade missat en hel vecka :D

2009-04-27 @ 17:29:51
URL: http://fruktsoppa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0