Idag.

Det har varit en härlig dag, jag och Liam tog bussen till mitt jobb vid 11-tiden - och det var kul att träffa alla och lilleman blev givetvis väldigt populär. Han fick jättefina kläder som dem köpt -  en träningsdräkt, ett set med shorts + t-shirt i märket Champion, strumpor och ett par svarta Nikeskor ( gympadojjor ) , så himla fina dem är! Lite större storlekar också, så dem kommer passa perfekt i sommar - kanon tycker vi. Flera timmar senare traskade jag och Liam vidare till stan, träffade några bekanta och tittade runt, köpte en jättefin vårjacka åt honom. Sen åkte vi till Kents jobb och mötte upp honom, iväg och handlade lite och så landade vi här hemma strax innan 18 - åt kvällsmat och mös lite. Nu sover liten och älskling kollar på fotbollen, jag ska väl joina honom kanske. Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: milo

Låter som ni haft en toppendag , va skönt att komma upp i stan lite , var det mkt folk ute? :)



kram

2009-04-02 @ 08:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0