Härlig dag.

En väldigt trevlig dag har vi haft idag, Milo och Miranda kom hit på förmiddagen, vi fikade med lite bullar och sedan packade vi med oss fika och stack ut i solen med barn och vovven.  Underbart väder har det varit, så det blev några timmar i solen och en massa snack, munnen har en tendens att gå i ett när man träffas,haha. Vi satt på gräsmattan precis intill en lekplats och Miranda spanade snabbt in två flickor hon ville leka med.. dock var de lite svårt att ta mod till sig och fråga om hon fick vara med och leka. Efter lite övertalning och stor stycke mod satte hon sig ner bredvid den ena flickan och frågade med försiktig röst " får jag leka med er" och precis som Milo själv skrev i sin blogg så var det väl höjden av hormoner när vi bägge nästintill börjar gråta ( en nybliven mamma och en gravid mamma ) både för att det var så himla fint och hennes egen glädje ( och mamma Milos ) över att hon äntligen vågade fråga.. barn alltså, dem är så underbara. Det har varit en väldigt mysig dag och jag är så nöjd man kan bli - totalt slut också för den delen! Beror nog till stor del på solen, men lite färg fick jag iallafall, väl behövligt - på min alltför bleka kropp.

Nu ska jag avrunda här och lägga mig tillrätta i soffan, CSI väntar , återkommer säkerligen imorgon...tjingeling!

Kommentarer
Postat av: milo

Hahaha kunde inte sagt det bättre själv ;).

Ja barn kan dra fram alla sidor ur en .



Tack för igår, får ta en dag snar till , så du kan komma ut o sola din bleka kropp :P



Längtar så till fiket här i parken öppnar , då måååååste ni komma och fika med oss :P men ja det prata vi om igår ju ;P

2009-04-21 @ 07:30:46
URL: http://http://piixxie.blogg.se
Postat av: ♥ Jasas

Fan vad gulligt - strongt gjort av Mirande - stark mamma, stark dotter :) Jag hade nog också börjat gråta.. börjar gråta åt allt möjligt sen jag fick Mio, hahaha.

2009-04-21 @ 11:14:38
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0