Förkyld?

Såja, då har man fått lite ( med betoning på lite ) gjort idag också.. som tidigare skrivet skulle vi till BVC idag, närmare bestämt 9.3o och allting gick så bra så, Liam hade ökat i vikt återigen - precis som han ska. Vår fina prins  =) Efter besöket tog vi en promenad i det fina vädret, stannade och handlade lite hundmat m.m innan vi traskade hemåt. Det märks att våren är på väg, det är så härligt ute.. det behövs, verkligen!

Mig är det inte lika bra med, mår lite dåligt.. började känna av det redan i söndags, vakande medhalsont och kände mig tjock i huvudet. Igår kändes det dock bättre så jag trodde i min enfald att det var något tillfälligt, men icke.. har sovit jäkla dåligt inatt, vaknat titt som tätt och bara mått dåligt i kroppen / huvudet.  Och nu gör halsen ont igen och jag har börjat nysa, jippie - förkylning på gång! Känner mig smårisig helt enkelt, som om feber är på gång, men ändå inte.. kroppen känns tung och huvudet vill inte riktigt hänga med. Nåja, jag överlever, så illa är det inte ännu.. men eftersom lilleman helst inte ska drabbas utav något så får jag undvika att pussa på honom, hur det nu gå? Mammas fina.. man vill ju bara pussa hela tiden  =)  Nåväl, det blir till att ta det lugnt idag och imorgon och hoppas på att man känner sig bättre snart, inget vidare detta..

Liam sover just nu och har så gjort i drygt 2 timmar, så han vaknar nog här snart.. lilla tulle. Tycker t.om att jag hör honom röra sig så smått i sin säng därborta.. Javisst, nu börjar han göra ljud ifrån sig, låter så sött. Såja, då ska jag förflytta mig och mysa med min underbara son, på återseende - tjingeling! 

                                                                                       

    En bild på vår fina, tagen häromdagen..  i söndags tror jag?     

                                                                     

 


Kommentarer
Postat av: Eva

Haha.. Ojdå.. Jag får köpa hem mer papper... (A)

2009-04-07 @ 14:01:01
URL: http://underbaravitre.blogg.se/
Postat av: jessica

verkligen en söt liten pojke. och man ser ju vilka likheterna med kent är .

2009-04-07 @ 14:13:25
URL: http://ballokia.blogg.se/
Postat av: Elin

Lilla sötnösen då! Tänk att han redan är en månad?! Helt sjukt, tyckte det var igår du fick honom! Låter som om ni mår bra (bortsett från förkylningen då)! Kram kram

2009-04-07 @ 14:50:12
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0