Alles gut.

Nu mår vår lilla prins bra igen, han bajsade en gång till igår eftermiddag - men sen fick han behålla maten resterande gånger. Han fick dock lite ( och då menar jag lite ) feber mot kvällen och jag blev väl som dem flesta mammor smått hysterisk och orolig, men som tur är har jag en lugn sambo som kan ner mig på jorden igen. Febern var långt ifrån hög och han åt bra och var sig lik, bortsett från att han var trött och lite småhängig. Men mitt lilla mammahjärta var nära att brista trots allt, min lilla tulle ju.. men vi pysslade om honom så gott vi kunde och han fick sova nära inatt så man kunde hålla koll på honom och pussa lite. Han vaknade iallafall som vanligt inatt och åt bra och var då feberfri.. sedan blev jag väckt av en liten kille som låg och "pratade" för fullt strax efter 7 imorse och så fort jag tittade på honom smajlade han upp och var så glad så! Han var fortfarande feberfri, åt hur bra som helst och sen höll han låda i nästan 3 timmar med prat och skratt innan han somnade för lite förmiddagsvila  =)  superskönt!  Annars har det varit en lugn dag, har pysslat lite här hemma och ringt lite nödvändiga samtal. Nu kommer snart Kent hem, underbart.. och jag börjar bli hungrig, dags att tänka på lite middag kanske? Hej så länge och tack för era kommentarer, det är så roligt at läsa dem!

GRATTIS Eva till er lilla prins, han är fin!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Skönt att febern försvann. Man får verkligen känna att man lever (lite extra) då ens liten inte mår bra :|

2009-04-22 @ 16:45:52
URL: http://jasas.se
Postat av: frida

febern ligger ca en halv grad högre mot kvällstiden. skönt att han mår bättre :)

2009-04-22 @ 20:04:39
URL: http://frudernmar.se
Postat av: milo

Men lilleman då !

Förstår din rädsla , det är naturligt ju.

Men skönt att allt är till sitt rätta nu , krama han från tant Milo :)



kram på er !

2009-04-23 @ 08:30:51
URL: http://http://piixxie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0