waky paky!

Åh, jag har sovit hela natten utan att vakna en enda gång, somnade runt 23.3o och vaknade omkring o5.2o imorse och sedan dess har jag varit vaken.. så jävla skönt! Inget hostande, ingen andnöd och ingen vild bebis inatt :) Men nu känner jag att det börjar återgå till det gamla vanliga.. i början av graviditeten, dvs dem första 5-6 månaderna så somnade jag alltid tidigt ( omkring 21-22 ) och vaknade 6 - 7 ... men så hade jag en period här för några veckor sedan då jag kunde sova mycket längre och stanna uppe till rätt sent. Mjo, säg den lycka som varar - numera klarar jag visserligen att hålla mig vaken rätt länge om kvällarna, men jag sover ( tydligen ) sällan längre än omkring 5 - 6 på morgonen. Mja, där fick ni en resumé över mina sovvanor - intressant va?! Nu är klockan o6.18 och jag ska fixa frukost, hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fan ta dig jad drömmde om Wesley Snipes i natt....Må vildvittrorna ta dig MOHAHAHHAHAHAH

2008-12-19 @ 09:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0