Vad fan.

Gårdagen var jättetrevlig! God mat och bra sällskap - så det var lyckat. Väl hemma så somnade jag soffan, pigga och sociala jag, haha.. var dock rätt inställd på att det skulle hända eftersom jag vaknat så tidigt på morgonen. Kent väckte mig inatt nångång så flyttade jag mig till sängen, och sov ända till 8 (!) imorse, sensation nästan..värsta sovmorgonen enligt mig. Nåja, tog lite foton - men jag kan inte lägga in dem just nu, försökte alldelles nyss,men utan framgång.. vågar inte fortsätta för jag blir så jävla förbannad rent ut sagt när det inte går. Hade kunnat slå sönder hela jävla skrivaren.. nu är jag alldelles varm och lagom irriterad, dessa ljuvliga hormoner. Jag blir galen! Det är fruktansvärt.. jag blir så galet, galet frustrerad.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi, lugn och fin nu...

2008-12-21 @ 20:47:07
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0