Nya tag!

Jaha, jag testar IGEN då, detta blir min absolut sista och slutgiltiga blogg, what so ever.. jag tänkte mest (önsketänkade möjligtvis) att jag kanske blir mer ambitiös om jag startar en ny blogg. Med skrivandet då dvs, fast vad skulle jag annars mena - ingenting såklart och ingen brydde sig :)  Har i vilket fall som helst haft alldelles för många bloggar nu och det börjar mer eller mindre kännas lönlöst, jag är så oaktiv så det finns inte.. men jag tänkte att, eftersom jag ändå snart är ledig i vad som känns som en evighet, så borde jag ju kunna uppdatera med rätt så jämna mellanrum iallfall, logiskt sett. Så återstår det att se hur logiskt mitt tänkande egentligen är, eller snarare hur logisk jag är.. hänger någon med?

Hur som helst, magen växer och knaugar, lilleman fortsätter att sparka på revbenen och det gör ont utav bara helvete! Faktiskt, utan att överdriva eller tycka extra synd om mig själv, så lider jag emellanåt.. det gör fruktansvärt ont, fy fan. Annars är allting fint, jag är en redig tjockis, precis som det ska va! Vecka 30 är jag nu i, tiden den rusar iväg...

Igår var det söndag, iallafall i Skåne.. och vi var i stan en sväng, kollade julmarknaden, handlade lite kläder, käkade maud osv osv.. jag kunde inte "låta bli" att stanna vid ett stånd och köpa såna där "minidonuts", jättesmå och asgoda. Fast jag överdrev nog en aning, för jag köpte 18 stycken, haha.. pigalert! Men till mitt försvar åt jag långtifrån upp alla.  FAKTISKT...
Vi avslutade kvällen med att gå på bio, såg Twilight.. jättefin film faktiskt. Och en fin dag! :)

Jobb idag, upp med tuppen och jag var trött som ett as.. det där magiska "stiga upp tidigt varje dag och vara jättepigg" bara försvann och gick över, numera är jag supertrög när det gäller att komma upp ur sängen. Innan var jag så pigg och steg ofta upp jättetidigt även när jag var ledig, no more säger jag bara.. jag vill SOVA. Nåja, imorgon är jag ledig iallafall, en lagom mjukstart på veckan och har numera.. trumvirvel... bara 8 dagar kvar att jobba, wihoo! Nästa fredag jobbar jag min sista dag, helt ofattbart.. det ska bli skönt faktiskt, att få vila kroppen. Jag som är så bra på att vila ;) Inte städa, ingenting.. johejdu, jag som praktiskt taget älskar dammsugaren.  Men nu kan jag städa varje dag utan att behöva jobba, it´s like a dream come true. Jag är inte ironisk eller skojar, det här är JAG, städa is the shit. Jaja, nu orkar jag inte mer, känner att det ändå bara skenar iväg och inte blir något vettigt sagt överhuvudtaget, godnatt!

Bjuder på en bild så ni ser min "lilla" mage, och ja - Jennifer har påpekat ansiktsuttrycket.


Kommentarer
Postat av: Jasas

Jäklar var stor du äääär :O

2008-12-08 @ 23:01:14
URL: http://jasas.se
Postat av: Milo!

Lät som en mysig söndag :).. Superfin bild, sa det redan igår men kan inte sluta titta på den =) ...

2008-12-09 @ 07:31:06
Postat av: Carola

Vilken fiiin mage du har!! :D saknar min mage en hel del när jag ser dig.. fast det är över tre år sen nu.. skrattar dags att köra igen tror jag allt!!



Det där med att städa, vi är TVÅ!! fnissar



KRAM på dig!!

2008-12-09 @ 20:19:07
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: jennifer

du har ju jättestor mage nu ju! det är läskigt, men din min slår allting ju förfan :D miss you!

2008-12-10 @ 16:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0