Söndag.

Jaha, då var denna helgen snart över och den har varit lugn och skön... Kent är sjuk och har så varit hela helgen, feber och förkyld så det blev en lugn helg hemma för oss. Han var på firmafest i fredags som sagt, men kom hem redan vid 19..feber och totalt hängig. Jag är dock frisk fortfarande, förhoppningsvis blir jag inte smittad, tycker faktiskt att jag har varit sjuk så det räcker under graviditeten, haha...  Måndag imorgon, ny vecka och viktigast av allt - min sista vecka på jobb!  Fy FAN jävla underbart! Dock en jävla massa att fixa, både jobbmässigt och privat.. men men, det löser sig ;) Nu ska jag göra lite nytta här, eller nåt..dammsuga kanske? Jaja, ha en bra dag.. trevlig advent, bla bla.. 3:e advent va? Mjoo!

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att snart sluta jobba! Ja gud vad svårt det är med namn, vi ändrade oss många gånger innan vi "kom på" Tyra. Pojknamn tycker jag är ännu svårare, tur att vi fick en tjej då :-). Liam är gulligt, får se om det blir det tillsist? Ha en SKÖN sista jobbvecka!

Kram

2008-12-14 @ 17:54:44
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: frida

nej vad tråkigt att Kent är sjuk. så tråkigt..hoppas han snart är på fötterna igen och hoppas du slipper bli sjuk. Måste kännas jätte skönt att jobba sista veckan. Spec planer för första "lediga" dagen?

2008-12-14 @ 20:56:28
URL: http://www.frudernmar.se
Postat av: milo

Så skönt att du snart får ledighet ;) , känner med dig :)

2008-12-15 @ 09:17:53
URL: http://piixie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0