Ultraljud.

Ultraljudet gick suveränt, en underbar barnmorska fick vi och det är utan tvekan ett liten pojke som kommer titta ut :) Vi är helt överlyckliga såklart, fast det visste vi ju visserligen från början, bara jag som nojjade till det lite,haha.. allting var helt perfekt enligt barnmorskan.. hjärtat,längden,vikten,moderkakan,skallen osv osv. Han har även en massa hår på huvudet redan kunde man se, hihi.. han var så stor och fin, det var helt underbart att se. Fick två häftiga 3D-bilder, som jag tyvärr inte lägger ut här, vill helt enkelt inte. Den ena var på hans fot, ser så fint ut.. vi fick tyvärr inget på ansiktet, eftersom han gömde sig, men vad gör det? Därav fick vi däremot bilderna gratis.. hela upplevelsen var fantastisk, barnmorskan var så go och vi gillade henne båda två. Annars har vi inte gjort så mycket, ..var en sväng på Mobilia och kikade också, handlade lite smågrejer. Nu håller Kent på och lagar mat, spaghetti och så hans köttfärsås som jag älskar.. är hungrig som en varg. Nej, nu ska jag återgå till soffan + ringa lite samtal, I´m so happy! tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Milo

Ahh vad skönt att höra att allt gick bra, sa ju att det va en kille , fru nojja :) haha ! ..



Din lycka är min lycka, blir glad av detta inlägget :)

2008-12-30 @ 19:37:27
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Elin

Åh vad mysigt med ultraljud! Skönt att allt såg bra ut och att det var en pojke, som det var sagt ;-)

2008-12-30 @ 22:35:22
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Nu är väl Kent jätte lycklig när han fick se pungen HAHAHHAHAHHA SAKNAR DIG

2008-12-31 @ 09:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0