tjolahopp.

Idag har det inte hänt alltför mycket sensationellt, jag lyckades ( kors i taket ) sova ända till 8.45 - WOW! Skulle egentligen ha varit hos barnmorskan idag, men dem ringde imorse och sa att hon var sjuk - fick en ny tid nästa vecka som jag i efterhand insåg inte alls passar, för då ska vi på ultraljud. Nåja, får ringa upp dem imorgon under telefontiden, om jag kommer fram dvs.. intresse, intresse. Annars har det varit röj här hemma, tvättning + städning.. tog badrummet till att börja med, klorin here we come! Imorrn är det stan som står på agendan, handla sista julklapparna osv.. sen ska jag en vända inom jobb för att lämna tillbaka nycklar och tömma skåp. Sen hem och förbereda lite julmat, åh - vad jag längtar! Är så sugen på julmat, you have no idea.. herre min skapare. Nåja, nu är det sista rycket i tvättstugan och sen ska vi laga lite maud tycker jag.. lite mer uppdatering senare kanske, tjing tjing!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Är du åxå klorin beroende S

2008-12-22 @ 21:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0