SÅKLART!

Well, in my face! Gissa vem som är sjuk? Oh yes, jaaag! Förkyld som ett svin, ont i halsen, huvudvärk.. mitt huvud känns som en degklump och jag är allmänt jävla slut helt enkelt. Kom hem för 45 minuter sen ungefär, har jobbat trots allt.. mådde inget vidare imorse när klockan ringde - men jag ville absolut till jobb, dels för att vikarien som ska gå för mig skulle komma idag och gå bredvid och dels för att ja.. jag pallar inte vara hemma mer helt enkelt. Har haft sånt oflyt bara med att vara sjuk, jobbade förra veckan men veckan innan det var jag magsjuk... och detta är min 3:e rejäla förkylning sen jag blev gravid.. men lucky me liksom. Får se hur jag gör imorgon, ska jobba 12-20, känns så ovärt att stanna hemma när det är min sista vecka, men å andra sidan mår jag bajs, så... what to do, what to do? Det var ju bara dömt att misslyckas, självklart skulle jag bli sjuk, självklart!

Mitt smak och luktsinne har försvunnit och det är väl kanske det värsta, för nu kan jag ju inte ens få njuta av att äta.. what the hell liksom? Haha, men men... jag hoppas att det är tillbaka snart, det är så värdelöst. Jag är sugen på julmat och har så varit i flera dagar, åh - så gott! Jag längtar massa,massa,massa! Och så vill jag ha snö, som tidigare nämnt.. men jag misstänker att det är ganska önsketänkande tyvärr, men hoppas kan man ju alltid göra, inte sant? ;)  Snö och julmat, åh...  vad hungrig jag blev nu, Mm-mmm.

Nej, nu ska jag ringa lite samtal och sen bara tycka allmänt synd om mig själv.. ligga i soffan och vara sjuk med min man. Nåja, det kunde väl vara värre... men gnälla måste man få göra trots allt. Jaja, det var allt än så länge, jag återkommer säkerligen mer mer gnäll, om inte idag - så imorgon, tjingeling!

Elin : Ja, vi får helt enkelt se när han tittar ut om han ser ut som en Liam eller inte :)

Frida : Mja, jag är ju ledig i helgen som kommer, men ser mer måndag som min första lediga dag och då ska jag faktiskt till barnmorskan, haha.. och sedan tänkte jag baka en massa, lite lussebullar osv.

Milo : Oh yes, det ska bli härligt som fan!

Kommentarer
Postat av: Milo

Uschh stackare :( .. Krya på dej :)

2008-12-15 @ 20:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0