Öhf.

Tadaaa, då var julafton över och det går lika fort varje år! Trots att klockan nu är 1o.36 så har jag en sovande pojkvän som ligger och pratar (högt) i sömnen..kan dock inte urskilja precis vad han säger mer än några enstaka ord. Tasha springer fram och tillbaka så fort han rör sig eller "pratar", svansen viftar och hon flyger fram, typ " åh nu är han vaken" - men icke :) Underbart mysigt var det igår iallafall, massa goood mat, finally liksom! Det slog oss ett antal gånger under gårdagen att detta är sista julen såhär, i stilla takt så att säga.. nästa år har vi vår bebis ( som visserligen är 10 månader då ) att fira jul med och vi längtar så! Jag kan inte förstå.. jag kan längta så jag blir alldelles otålig,haha.. och nästa jul firas i Västerås hemma hos min familj - vilket också ska bli skitskoj, det var så längesen. Orkade inte åka upp detta året helt enkelt.. är trött och fet, so what the hell liksom? Bättre att vi åker upp nästa år med barn och hund..Men tanken slog en flera gånger som sagt, vi satt och sa det.. "tänk, att nästa jul har vi barn"..  helt otroligt ändå! UNDERBART!

Fick många fina julklappar, familjen hade skickat ner ett stort paket med lite grejer - gissa vem som blev en barnunge och slet upp allt nästan? Haha... av Kent fick jag ett fantastiskt fint bismarcksarmband i guld ( jag fick fotlänken i somras när jag fyllde år ) och ett presentkort att handla kläder för, jeeeeij! Som jag dock ska ( försöka ) spara tills efter förlossningen osv, kommer garanterat behöva lite nytt.. av mig fick han ett x-box jag visste han ville ha och ett presentkort som innefattade 1 ½ timmes thaimassage. Ska slänga in lite bilder sen, tog inte alltför många - men några stycken,hih. Hoppas att ni alla hade en underbar julafton ( vad ni än gjorde ) ! Nu ska jag käka lite frukost, vaknade faktiskt inte förrän klockan 1o idag, superskönt.. idag blir det iallafall mysdag, som för dem flesta andra skulle jag tro, flesta.  tjing!

Kommentarer
Postat av: Milo

Ja barn och jul hör liksom ihopa nästan , man får ut så mkt mer av julen med barn där tycker jag iaf :P ..

Ja det är otroligt från att gå från josefin som inte ville ha barn på många år och nu sitter du med en knodd i magen och längtar som en dåre,haha ! Fast det vore ju konstigt om du inte gjorde det ju ;) ... Men nu är det bannemej inte långt kvar tills han kommer ut , spännande =) ..

Bilder vill vi se jaaa , älskar bilder ;P

Lät som er julafton var mysig :)

2008-12-25 @ 16:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0