Nyårsafton.

Sista dagen på 2008 var det idag minsann.. detta året har gått otroligt fort om ni frågar mig, eller så tycker man det bara för att så mycket har hänt? Kan ju vara lite utav båda.. planen för dagen var att vi skulle hem tll Emelie i hörby, men det ligger ju långt åt helskotta, mitt i skogen ( enligt mig,haha ) och jag orkar helt enkelt inte. Det är mest det att jag är så förbannat trött överlag och själva tanken att sitta så långt borta halva kvällen/natten och inte kunna ta sig hem när man vill - nej, jag vill vara i stan, eller vi. Synd ändå, för det hade varit jättetrevligt att sticka dit som planerat, men är man gravid och trött så är man, that´s it.. resten sket jag faktiskt i, så det så, hah. Vi får se vad kvällen har att erbjuda istället, något hittar vi säkert på, eller så tar vi det bara lugnt.. den som lever får se. Time will tell, time will tell.. jag tar det hela med ro :)

Åh, jag vill ha ut vår bebis! Det var så mysigt igår, att se allt.. fötterna, händerna, rumpan, håret - you name it, Kent var ju ( givetvis, boys will be boys ) mest fascinerad av det lilla "paketet"  så att säga. Inget som förvånar mig, hihi..  men han är stor, vår lilla pojke.. hela 42 centimeter är han redan, och väger 2200 gram - åh, helt otroligt. Hmm, nu ska jag sluta tjata om detta.. ska snart springa ( eller inte ) till Ica och handla lite snabbt.. men hoppas alla får en underbar dag / kväll vad än ni ska göra.. GOTT NYTT ÅR ! tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Milo

Hoppas ni får en trevlig kväll, det är inte fel att ta det lungt ;)



Hahah , "paketet" ! Joo killar, finns inte så mkt mer att säga =)

Snart kommer han ut ska du se , ska bli kul att få se er lilla påg , hihi :)

2008-12-31 @ 12:12:29
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: sonenta

GOTT NYTT ÅR!!!!

2008-12-31 @ 13:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0