nånting,nånting.

 Tadaaa, here i am igen! Vi var iväg en sväng innan, till Bulltofta kött ( chark ) och handlade lite köttfärs,prinskorvar osv osv - så nu är frysen full med maud. Jag ska snart "hoppa" ( jo, det hade ju varit en syn ) in i dushen och sen snygga till mig lite - sen bär det av hem till Nici för tjejkväll, tacoooos - jeeeiiij! Katta kommer och hämtar upp mig på vägen, underbart skönt.. där slapp jag både en dryg bussresa och t.om att promenera till bussen. En bagatell kan många tycka, men inte för mig.. gången börjar bli asjobbig, jag känner mig som en tung och fet flodhäst ( dem är ju visseligen alltid feta och tunga ) slash ( / ) pingvin när jag går - och det är tungt, tungt! Andfådd blir man vill jag lova, extremly sexy! Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran ikväll och fota lite, så kanske jag rentav slänger in lite bilder imorgon - den som lever får se ;) mja mja, adios for now! Rubriken " nånting nånting " är enbart brist på fantasi och noll engagemang.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo det var en riktigt lyckad kväll igår... Men har varit som en halvdöd idag.

Usch låter jobbigt med allt det onda... hoppas att det går bra ändå nu sista tiden. Inte så länge kvar ju!

Kram

2008-12-20 @ 20:14:56
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: milo

Ohh vad skoj =) .. Åt oxå tacoos igår hehe :).. Hoppas du hade trevligt?

2008-12-21 @ 09:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0