Ladidiladida.

 Hejsan hoppsan! Nu vecka var det nu då och snart är 2008 över.. fy fan vad mycket som har hänt detta året, helt otroligt är det. Men det har varit ett superbra år, på alla sätt och vis och jag har nog aldrig mått så bra som jag gör nu, tillsammans med någon. Och nästa år blir ju säkert ( trots att det knappast känns möjligt ens ) ännu mer fantastiskt, eftersom då föds vårt barn, åh.. som vi längtar, makalöst.  För övrigt är jag riktigt trött idag, hela dagen har varit totalseg.. vi tog det rätt lugnt i förmiddags, dammsög lite osv. Jag stack en runda till stan, svängde förbi jobb en snabbis, lämnade nycklar och hämtade lite grejer jag hade kvar där -  sen träffade jag Arijeta, som hade en present till mig, eller oss rättare sagt.. eller ja, bebisen egentligen,hah!


 



En jätte, jättefin babyfilt - den är fortfarande  "inpackad" men jag försökte fota den så ni ser bra ändå, den är jättemjuk och så himla söt! Det roliga är, att vi tittade på bebisfiltar senast igår, för vi behöver en - men hittade inte något fint alls. Så fick vi denna - som är helt perfekt! Jag kom hem för en timme sen ungefär och vi har precis ätit maud.. pratar med lillasyster och Arijeta på msn för tillfället. Så är det.. imorgon ska vi på ultraljud :D  15.3o.. spännande, spännande! tjing så länge! Och såhär roligt kan man ha en måndag förmiddag om man vill ( eller jag hade tydligen det idag iallafall ) Jag är såå lättroad, i know..men what the hell liksom!



Kommentarer
Postat av: Jasas

Lika vacker som alltid! :)

KUL med en liten filt.. å.. där ska han ligga och snutta sen, tihihihih.

2008-12-29 @ 19:41:19
URL: http://jasas.se
Postat av: jennifer

fin du är! :)

2008-12-29 @ 23:28:31
Postat av: Milo

Hääääj=)

Lycka till med ultraljudet idag :)

Jättefina bilder föresten ;)

2008-12-30 @ 09:52:56
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Carola

Mycket fin är du! :)

2008-12-30 @ 16:01:20
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0