Just a perfect day..

Klockan är just nu 18.46 denna förjävla kalla söndag och vi kom hem för cirka en timme sedan, efter en liten shoppingsrunda och besök på.. *trumvirvel* ... I K E A ! Jeeeiiij, fy fan vad härligt.. vi fick handlat en del, bl.a madrass till spjälsängen, badbalja till den lille, täcke, lakan m.m.. lampor till vardagsrummet, köksmatta, ljus ..and so on, and so on. Fy fan vad jag bara rent ut sagt älskar IKEA! Men där var snuskigt, snuskigt mycket folk i tell you, fy fan.. överallt var dem, jag har nog aldrig sett så mycket folk på ett och samma ställe, vad gäller affärer dvs - helt otroligt. Men vi överlevde, efter några timmar var jag helt slut i både kropp och själv, Kent likaså..så vi begav oss hemåt, handlade grejer på vägen så vi kunde göra tunnbrödsrullar till kvällsmat, givetvis slank ett grisöra till hunden med också.. och Kent, som som alla andra pojkar måste göra en lekt utav allt, kom på den magnifika idén att lägga grisörat i en plaspåse så att Tasha själv var tvungen att få ut den ( don´t ask me why ) - sagt och gjort - hon slet.. hon åt.. och somnade på golvet,haha.




Spjälsängen är monterad och klar - dock inte bäddad och fixad, enbart packad med bebisgrejer.





Och GIVETVIS är jag tvungen att slänga in ett foto på mig själv, taget för en halvtimma sen ungefär - me and my stomach.




Milo - Haha, jag har faktiskt sparat presentkortet ännu, änvände inte det igår, ska, SKA spara det till senare! Iiih.. och självklart kommer det bilder från ultraljud nummer två, nemas problemas - count on it.

Sofie - Hahaha, det var så himla ärligt och äkta helt enkelt, andra människors brister är ju alltid lika roande liksom. Oh, fick du hälsat på mr.Ahola då? Själv tänkte jag svänga förbi en snabbis imorgon.. hejja lite.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh IKEA :):).... Låter som en helt underbar dag enligt ett ikea fan då haha!

Ahh så kul att man fick se lite av bebishörnan nu oxå jättefin säng , han kommer ligga som en prins där ;). den sängen påminner om den vi hade till Miranda fast den va dock i mörkare trä, tycker dom andra va så tråkiga, raka kanter o allt !



Och slutligen busvisslar sicken pudding du e , sååå vackert att se dig och magen ... <3

2008-12-28 @ 21:39:34
Postat av: Elin

Karlar och deras idéer. SUCK! ;-)

2008-12-28 @ 22:05:48
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Milo

Hahahaha kanske skulle skrivit mitt namn oxå? ..Det är jag som kommenterat ovan men det tror jag nog du redan fattat haha!

2008-12-28 @ 22:05:52
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: sofie

haha! jo...kändes skumt bara att va där igen...saknat det stället, tro det eller ej =)

glöm inte gratta gamlingen idag! ;)

2008-12-29 @ 05:23:26
URL: http://bolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0