Juldagen.

Det har varit en väldigt seg dag idag, vi åt julmat igen,hihi - gott som fan är det! Och mätt som en gris blev man i vanlig ordning.. annars har vi tagit det rätt lugnt, var iväg på en promenad tidigare idag och så gick vi inom ICA för att hämta ut två paket - det ena var det babykläder i som vi beställt ( strumpor,byxor,tröjor m.m ) och i det andra var det spjälsängsskydd och sängkläder till den lille. Åh, vad roligt det var - jag älskar att hämta ut paket! I have issues, i know.. men kläderna var så söta att jag nästan dog på kuppen.. tittade på allting minst 15 gånger, luktade och åmade mig som en riktig mes. Lite senare blir det glögg och lite godis ( det är faktiskt jul ) och förmodligen en film... här i dagarna ska vi ta en tripp till IKEA, handla madrass till spjälsängen och lite annat som "behövs"  ( beror på vem man frågar ) haha! Och jag längtar efter det med, man måste bara älska IKEA! Inte sant? Där finns ju så mycket bra-och-ha-grejer... hihihi. I can´t wait!


Kommentarer
Postat av: Jasas

Kan verkligen känna känslan då det är såhär nära!!! SÅ mys att få läsa dina tankar kring det och känslorna!



Ler rakt igenom :)

2008-12-25 @ 20:13:02
URL: http://jasas.se
Postat av: Milo

Upd Din blogg kärring hehe ;) ...

2008-12-26 @ 17:24:29
URL: http://piixie.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0