Helg!

Äntligen är det helg! Skönt som fan måste jag säga... har precis vilat någon timme på soffan, sov dåligt inatt, mådde så otroligt illa - vaknade flera gånger och trodde jag skulle spy ; in på toa fort som fan...men ingenting hände. Mådde illa från och till under hela dagen igår och likaså idag, osäker på om det är magsjukan som sitter i fortfarande/igen eller om det är lilleman som spökar :) Känner mig dock lite bättre nu, men det kommer och går.. Har iallafall jobbat, 7-15.. och nu är jag ledig över helgen, underbart. Kent är på firmafest just nu, Tasha ligger och tuggar på ett grisöra jag köpte innan (mumma) och jag ska snart försöka få i mig lite mat och glo på tv...eller läsa lite kanske. Vi var på kalas igår ja, Anton fyllde 1 år, det var trevligt.. kom hem någongång efter 20 och sen blev det inte mycket gjort vill jag lova. I helgen ska jag bara njuta, försöka sova länge och vila ordentligt.. har absolut ingenting inplanerat över helgen (för en gångs skull) och det är så jävla skönt! Mjaja, ha en trevlig helg allihopa vad ni än hittar på :) Glad Lucia eller nåt,haha.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo hon är rätt söt, det måste jag hålla med om ;-). Jobbigt att må illa, hoppas det blir bättre snart! Så ni vet att det är en kille? Vad roligt! Funderat på några namn än?

Hoppas du får en lugn och skön helg, vännen!

2008-12-12 @ 22:44:56
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0