Gutenmorgen

Godmorgon, eller nåt.. nu är vi vakna här hemma, eller vi och vi.. jag är vaken, hunden sover i soffan och Kent jobbar. Majoriteten av familjen är iallafall vakna om man säger så. Jag har två maskiner igång nere i tvättstugan, sitter nu här och dricker kaffe.. det är fortfarande mörkt ute trots att klockan är ett par minuter i 8. Mysigt med ljusstakarna i fönstret. Ledig idag var det ja, ska tvätta lite på förmiddagen, försöka finna orken och motivationen till att färga håret - lite mellanbrunt bara för att jämna till det hela. Sedan till stan en sväng, har lite att handla..haha, det har man väl alltid? :D  Men ja, bara lite och egentligen ingenting. Fast ja..

Vi får se hur dagen blir, nu ska jag iallafall äta frukost och inte så mycket mer.. fortsätta läsa min påbörjade bok.  Jag önskar att det kunde börja snöa, massor av snö och sol. Men det är önsketänkande. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0