Dan före dopparedan.

Hua, fy fan vad folk det har varit ute idag! Vaknade rätt tidigt imorse, strax efter 7 tror jag klockan var.. ut med vovven, traskade till affären för att handla lite mjölk osv så man slapp alla hysteriska människor senare - hem och äta frukost och sen stack vi iväg! Jag och Kent dvs.. vi fick dock dela på oss, jag skulle handla julklapp till honom och vice verca.. fick tag på det jag skulle ha iallafall, men det kan jag inte skriva här, hihi.. lite senare möttes vi upp på Mobilia och stack inom djuraffären, köpte en "säng" till Tasha - 1000 spänn kostade den, men helt klart värd varenda krona, se själva , hon älskar den och har legat där halva dagen :



Jag har inte så mycket mer att tillägga, julafton imorgon som sagt - om ingen visste det? Snart nyår också, tjohoo. Nej, nu ska jag pilla med lite annat här hemma... äta lite godis kanske, det är ju lagom ansträngande och givande. Bjuder på lite mer bilder, dem är tagna för någon timme sedan och das modell är superschnygga JAG!



TACK för alla fina kommentarer förresten!

Hanna : TACK, mindre än 2 månader kvar, börjar bli nervöst =D

Sofie : Visst har jag det, haha - läs på du, jag snokar runt på dii med ju! ( såklart )

Elin : I år stannar vi hemma i Malmö, jag orkar inte ta mig någonstans om sanningen ska fram, men nästa år blir det jul i västerås med lilleman och hunden. Ni skulle till "hemåt" läste jag, ha det så underbart :)

Jennifer ;  Ahw, tack - så söet du är. Älskar dig med snäckan!








Kommentarer
Postat av: Milo

Åhh så söt hon är, ser ut att trivas i sin nya säng ;P ..

HAHA , såna sköna bilder! Men härligt att se den riktiga Josefin komma fram som på bild 3 =) ..



Hoppas ni får en mysig julafton imorgon :)

God jul !

2008-12-23 @ 21:47:43
Postat av: sofie

fy vilka söta bilder!! =)

haha!

hoppas ni haft en mysig jul nu...

fick du nåt skoj? själv måste man vänta på keten tills fjärde januari.. :/

2008-12-24 @ 19:13:04
URL: http://bolli.blogg.se/
Postat av: Jasas

Söta / charmiga bilder på du :P



Söt voffa med!

2008-12-25 @ 20:14:57
URL: http://jasas.se
Postat av: Rebecca

Fan vad vacker du är HAHAHAHAHAHA

2008-12-25 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0