Avklarat.

Nå, jag fick gjort allting jag hade tänkt idag.. tvätten blev tvättad, grejerna blev handlade och håret blev färgat <-- skönt! Jag promenerade hem från Mobilia (ett litet köpcenter för er som bor uppåt)  , vilket i vanliga fall är en rätt kort och snabbt avklarad sträcka eftersom det inte ligger alltför långt ifrån hemmet - meen det tog mig en dryg timma att komma hem. I början var det ingen match, men sedan kickade foglossningen igång, thank you lord! Fy fan, det var en pärs.. dem sista 20 minutrarna pustade och stönade jag (alldelles för högt med tanke på att det var fler än jag ute) och längtade verkligen hem. Men hem kom jag (såklart) och det var skönt att röra på sig lite, men det känns.. "gnäll gnäll".  Imorgon ska jag jobba igen, dag 1 av 8... jag längtar, längtar efter att få vara ledig nu känner jag..orkar fan inte mer. Jaja, hejråå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KÄMPA PÅ!! Du är duktig som fan. hatar foglossningar men det försvinner sen när bebis är ute =) PÖSS

2008-12-09 @ 19:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0