2 månader.

 Gomorgen.. o6.o2 slog jag upp mina gröna ögon idag. Hade visst somnat i soffan, låg utsträckt som en kossa på divanen - men sovit gott har jag. Kent hade visst plockat av mig glasögonen samt lagt täcke över mig, så där låg jag som en prinsessa ( känslomössigt inte utseendemässigt )..har dock ingen aning om när jag somnade, har för mig att klockan var runt 22.3o sist jag kollade. Hm, as if någon bryr sig! Men allt, precis allt ska man ju dela med dig, gud förbjude att man glömmer något, hihi.

Iallafall, Kent sover ( som alla normala människor en lördag morgon ) och hunden likaså.. det regnar ute och är allmänt jävla tråkigt - jag tyckte dem sa att det skulle snöa idag? Jaha - och var fan är snön då? Regn, regn, regn.. kan det bli mer deprimerande.. självklart kan det det, tänker nu alla besserwissrar, men här hemma i värmen är det för tillfället mitt största problem, att jag faktiskt hade räknat med snö, dem sa ju det. Och metereologer har aldrig fel, eller hur Josefin? I know, i know.. vi får la se hur det blir under dagen!

Hämtade ut ett stort paket igår som mamma hade skickat.. ett paket jag tidigare sagt till Kent att han var tvungen att hjälpa mig med för "det väger faktiskt 4,5 kilo och jag är graaaviiiid" - kul att jag alltid måste påpeka detta, precis som om han skulle kunna glömma. Han menade iallafall på att jag utan problem klarade det själv, annars skulle han hjälpa mig efter jobb ( jag är en mes, jag vet.. men jag kan faktiskt inte på rak arm göra någon uppfattning om huruvida 4,5 kilo paketvara ä tungt eller inte ) men jag klarade det givetvis ensam, det var ju inte ens tungt, hallååee ;) Men iallafall, för att så småningom komma till saken så var där ju en massa julklappar i paketet som ska öppnas på julafton.. och jag kunde hålla mig, bortsett från ett par stycken,haha. Jag är som en snorunge, det kliar i fingrarna..

Fick handlat en hel del julklappar igår, vad kan jag däremot inte skriva - eftersom jag har en läsande lillasyster. Har Kent kvar att att handla till, det fixar jag på tisdag - blir väl en sväng i stan trots allt? Ska även inom jobb för att lämna tillbaka nycklar, tömma skåp osv.. handlade även lite,lite bebiskläder igår - svårt att låta bli, vad fan. Och en kjol till mig själv..samt strumpbyxor.. GOD JUL till mig själv!  Nej, nu ska jag sluta svammla.. på återseende, tjing!

Idga är det förresten den 20 December, vilket innebär att lilleman är beräknad om 2 månader - dvs den 20 februari. Iiiihh.. så fort det går.  Jag tycker tiden bara rusar fram,helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0